Live Chat Software by Kayako
پایگاه دانش: مقاله ها
تاثیر CTR بر رتبه بندی گوگل
ارسال شده توسط سید محمود سید علی اکبری روشن 25 June 2017 08:26 PM

نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت ، رتبه گوگل و الکسا

نرم افزار افزایش بازدید کننده سایت و وبلاگ | نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت و وبلاگ | بازدید سایت و وبلاگ با IP آی پی واقعی | بهبود الکسا سایت و وبلاگ| نرم افزار اتوماتیک افزایش بازدید سایت و وبلاگ

 

نرم افزار افزایش بازدید واقعی سایت ، رتبه گوگل و الکسا

 

طرز کار برنامه به این صورت است که به ISP شما متصل می شود و از طریق ISP ، آی پی های ایرانی و متغیر می گیرد و ارسال می کند. برای بدست آوردن آی پی جدید، نرم افزار بصورت اتوماتیک کانکشن را قطع و وصل می کند که این کار باعث میشود تا یک آی پی جدید بدست آورد. 

 

در نسخه رایگان فقط امکان ارسال ورودی گوگل به یک سایت وجود دارد. در نسخه اصلی شما می توانید در یک زمان واحد به تعداد زیادی سایت ورودی ارسال کنید و در ازای افزایش رنک سایتها کسب درآمد نمایید.

دانلود نسخه رایگان نرم افزار افزایش ترافیک و بازدید سایت و وبلاگ با آی پی واقعی

 

نرم افزار کاملا فارسی با راهنمای جامع و تصویری که به کمک ابزارها و تنظیماتی که در اختیار شما قرار می گیرد باعث بهبود رتبه الکسا و گوگل (alexa & goole) سایت شما می شود و دارای امکانات زیر می باشد:

-- تعیین مدت زمان بازدید در هر سایت یا وبلاگ.
-- تنظیمات جهت گرفتن ورودی از گوگل و تعیین کلید واژه برای ورود به سایت و وبلاگ (تا بینهایت کلید واژه برای هر وب سایت یا وبلاگ).
-- تنظیمات جهت بازدید صفحات وبلاگ و یا سایت شما به صورت تصادفی یا تنظیم جهت کلیک بر روی یک واژه خاص یا یک لینک خاص.
-- ذخیره خودکار کلیه تنظیمات انجام شده نرم افزار جهت استفاده آتی برای سهولت و تسریع کار.
-- راهنمای جامع و فارسی و گام به گام به صورت تصویری.
-- شبیه سازی موس برای کلیک صفحات جستجو شده در گوگل.
-- رایگان بودن (در نسخه رایگان شما فقط به یک سایت می توانید ورودی گوگل بفرستید)
-- قابلیت اجرا بر روی ویندوزهای XP-2003-Vista-Win7-Win8-Win10
-- بدون نیاز به نصب: پرتابل
-- امکان ارسال ورودی با ای پی های ایرانی و نامحدود
-- امکان استفاده در هر روز و  هر ساعت از شبانه روز
-- طراحی نرم افزار تماما داینامیک و بدون نیاز به نصب شدن
-- کار نرم افزار را میتوانید بصورت زنده در نرم افزار مشاهده کنید
-- کلیک بر روی لینک موتورجستجوگر بصورت طبیعی همانند انسان
-- پاک کردن کش بطور کامل بعد از ارسال هر ورودی
-- پشتیبانی برنامه از گوگل،بینگ و یاهو (در نسخه رایگان فقط از گوگل پشتیبانی می شود)
-- امکان تعیین مقدار زمان حضور ای پی در سایت
-- گزارش برنامه بصورت دقیق

توجه 1 : این نرم افزار فقط با اینترنت ADSL سازگاری دارد ( و نیز باید کانکشن درست شود و مودم در حالت بریدج قرار گیرد، به عبارتی می بایست اتصال اینترنت با کابل lan باشد و ای پی داینامیک باشد) و با اینترنت هایی مانند اینترنت موبایل ( 3G , 4G ) سازگاری نداشته و نیز در VPS قابل اجرا نمی باشد .

توجه 2 : برنامه بر روی برخی از ISP ها قابل اجرا نیست اما در اکثر موارد شما با مشکلی مواجه نخواهید شد.

توجه 3: در صورتی که حرفه ای هستید از این برنامه استفاده کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است تنظیمات مودم و یا کانکشن اینترنتان را به هم بریزید و مشکلاتی را برای خودتان ایجاد کنید.

 

مراحل اجرای برنامه
1- مودم ADSL خود را در حالت بریدج قرار دهید تا اتصال به اینترنت از طریق کانکشن ویندوز باشد.
2- در کنترل پنل قسمت internet option یک کانکشن Broadband-PPPOE با یک نام دلخواه (به عنوان مثال ADSL) ایجاد کنید.
3- برنامه را اجرا کنید ومقادیر زیر را وارد کنید:
الف- نام اتصال یا کانکشن: که همان نام دلخواه هست که در قسمت ایجاد کانکشن درج کردید(به عنوان مثال ADSL)
ب- نام کاربری ADSL : که همان یوزر سرویس دهنده اینترنت شماست
ج- رمز عبور: که همان رمز عبور سرویس دهنده اینترنت شماست
د- مدت برقراری اتصال: که مدت زمانی که شما مایلید اتصال با این آی پی ادامه داشته باشد و ورودیهای جدید به سایتتان ارسال شود.
ه- نام دامنه یا سایت: سایتی که می خواهید ورودی به آن بفرستید
و- کلید واژه ها: لیستی است از کلمات کلیدی که به عنوان ورودی به سایتتان در گوگل می خواهید ارسال کنید. توجه داشته باشید که کلمات و جملاتی انتخاب کنید که در گوگل برای سایتتان ایندکس شده باشد زیرا در غیر اینصورت برنامه در صفحات گوگل می گردد و چیزی پیدا نمی کند و بصورت راندم به سراغ یک کلمه کلیدی دیگری می رود.

نکته: هرچه تعداد کلیدواژه ها را در این لیست افزایش دهید بهتر است زیرا در هر بار کانکشن ورودی های مختلف بیشتری به سایتتان ارسال خواهد شد

برای اطلاع از آخرین تغییرات و ارائه خواسته ها و بهبودها به گروه تلگرام ما بپیوندید

تاثیر CTR بر رتبه بندی گوگل

این روزها زیاد می بینم، که نرم افزار افزایش نرخ کلیک، به فروش گذاشته میشه و یه بحث تاریخی به نام تاثیر CTR ، دوباره بعد از چند سال، داره زیاد میشه.انگار زمان به عقب برگشته، و عقب گرد کردیم به چند سال پیش سئو و فاکتور های سئو!

 

اما طبق معمول، قصد ندارم، بگم افزایش CTR  فایده نداره و قصد هم ندارم بگم، فایده داره! بلکه یه چالش منطقی رو وسط میکشم.بازهم با من همراه باشید، تا تحلیل عمیق تر رو یاد بگیریم…

 

به صورت کلی و عامیانه، چند دسته تحلیل گر در سئو وجود داره:

 

۱- کسانی که تا یچیزی میشنون یا میخونن میرن انجام میدن.

 

۲-کسانی که با دید بسته، تحلیل می کنند و اکثر مواقع اشتباه می کنند و خودشون هم خبردار نیستند که اشتباه می کنند و در معمولا در حوزه خودشون، انسان های مغروری هستند.

 

۳-کسانی که با دید باز، تحلیل می کنند، و بیشتر تحلیل هاشون درست از آب در میاد.

 

شما جزو کدوم دسته هستید؟اگر جزو دسته دوم باشید، به احتمال زیاد خودتون رو جزو دسته سوم می دونید!

 

حالا، با موضوع تاثیر CTR ، تحلیلمون رو عمیق تر می کنیم…

 

عده زیادی، فقط می دونند یا شنیدند که نرخ کلیک، در رتبه گوگل موثر هست.در همین بین، بعضی هاشون فکر می کنند، CTR خیلی مهم هست. و بعضی ها صرفا به عنوان یکی از چند صد فاکتور تاثیر گذار بهش نگاه می کنند و بعضی ها هم مثل من(محسن) و آقای مهدی زاده، نرخ کلیک رو در کنار سایر فاکتور ها و به شرط و شروط هایی، موثر می دونند.هر چند همه فاکتور ها چنین هستند.

 

عده ای هم نرم افزار هایی تولید کردند، که با آی پی های مختلف، و مانند یک انسان(نه ربات.یعنی User Agent از نوع بشر)، با کلمه کلیدی مورد نظر، روی لینک سایت ما، کلیک می کنه، و در نتیجه CTR رو بالا می بره.

 

در نهایت، عده ای، با استفاده از این نرم افزار ها، هیچ جوابی نگرفتند، و به این نتیجه رسیدند که CTR چندان تاثیری در رتبه بندی گوگل نداره و عده ای هم، عقیده برعکسی پیدا کردند.

 

 

 

اما داستان چیه؟چرا نتیجه گیری ها همیشه منتاقض هست؟همونطور که در پست تناقض های سئو گفتم، داده های غلط و ناکافی منجر به نتیجه گیری های غلط و ناکافی میشه.و درباره CTR دقیقا چه اتفاقی میفته که ما ازش خبر نداریم و نتیجه گیری های اشتباه می کنیم؟

 

فرض کنید برای سایت x.com  و کلمه کلیدی “تور مسافرتی” با فرض رتبه فعلی ۸ صفحه اول گوگل، در ماه، سه هزار تا Impression هست و بصورت میانگین برای سایت هایی که در کلمه کلیدی “تور مسافرتی” در صفحه اول گوگل هستند، یک محدوده عددی، CTR وجود داره.مثلا لینک یک، بین ۳۰ تا ۵۰ درصد.لینک دو بین ۲۰ تا ۴۰ درصد.و همینطور تا لینک ۱۰، مثلا بین ۲ تا ۵ درصد.

 

حالا اگر شما از یک نرم افزار به طبیعی ترین شکل ممکن برای افزایش نرخ CTR صفحات سایتتون استفاده کنید، دقیقا این اتفاق می افته:

 

کلمه کلیدی “تور مسافرتی” که در طول یک سال گذشته، به صورت میانگین ماهانه، ۳۰۰۰ تا Impression داشته، ناگهان، بعد از یک سال، Impression این کلمه کلیدی، فقط تو یک ماه، به شکل غیر عادی و ناگهانی زیاد میشه.پس تا اینجای کار، ما یک افزایش Impression ناگهانی غیر عادی داریم.اما فرض رو بر این می گیریم، که این افزایش ناگهانی Impression ، از نظر الگوریتمی غیر عادی نیست.چون ممکنه با یه تبلیغ تلویزیونی در ایران، میزان سرچ یک سری کلمات کلیدی بصورت ناگهانی زیاد یا کم بشه.

 

اتفاق بعدی که می افته، غیر عادی شدن CTR یک سایت نسبت به میزان Impression هست.سوتی ماجرا دقیقا همینجاست.دقیقا به اندازه ای که impression افزایش پیدا کرده، نرخ کلیک، هم دقیقا به همون اندازه برای یک سایت(و حتی برای همه سایت ها) زیاد شده.و این چیزی که یه الگوریتم عقب مونده یه موتور جستجو، خیلی راحت می تونه بهش پی ببره.چون همیشه CTR تا حدی نسبت به Impression رشد می کنه و وقتی میزان Impression یه کلمه کلیدی ۱۰۰۰ بوده و نرخ کلیکش برای سایت رتبه N ، سی درصد بوده، و حالا، میزان Impression میشه ۲۰۰۰ و همه این ۲۰۰۰ تا Impression تبدیل به کلیک میشن، و CTR برای یک سایت، همزمان با افزایش Impression میشه، ۹۰ درصد، کاملا مصنوعی و خیلی خیلی تابلو هست و طبیعیه که اثری نداشته باشه!

 

با همه این توضیحات، پس چطور، نرخ کلیک، می تونه در رتبه بندی موثر باشه؟جواب: به این شکل که CTR خیلی طبیعی و متناسب با Impression ، زیاد بشه، و در عین حال در کنار فاکتور های دیگه باشه.

 

درباره نرخ متناسب CTR نسبت به Impression ، باید بگم، که تو هر موضوعی، همیشه کلیک، فاصله زیادی با میزان دیده شدن یا همون Impression داره.برای مثال، کلمه کلیدی “تور مسافرتی” اگر ۵۰۰۰ بار در ماه جستجو بشه، سرجمع کلیک ها روی سایت هایی که با این کلمه در نتایج گوگل هستند، ممکنه به ۵۰۰۰ نرسه و حداکثر میزان CTR تک تک سایت های حاضر در نتایج هم، تا یک سقفی و بسته به رتبشون زیاد میشه.مثلا هیچ وقت سایتی که رتبه آخر صفحه اول رو داره، هر چقدر هم مشهور باشه، ۷۰ درصد کلیک خورد نداره.اینجاست که با نرم افزار افزایش CTR ، تحلیل و نتیجه گیری می کنیم و کلا به نتیجه اشتباه می رسیم که پس اصلا CTR موثر نیست! در حالی که، CTR به شکلی که ما زیادش کردیم موثر نیست! نه این که کلا موثر نباشه.

 

درباره اینکه گفتم، فاکتور CTR باید کنار بقیه فاکتور ها باشه، هم باید بگم که وقتی، نرخ کلیک بالا باشه، ولی نرخ دفع کاربر به دلایل مختلف مثل سرعت پایین سایت، بالا باشه، و یا CTR یک مدت بالا بره و بعدش به مقدار سابق برگرده یا کمتر بشه و همچنین با Impression همخوانی نداشته باشه و خیلی فاکتور های دیگه، در این حالت، الگوریتم گوگل و هر موتور جستجوی خنگی(!)، تصمیمی می گیره، که ازون افزایش CTR صرف نظر کنه و در رتبه بندی برای سایتی که نرخ کلیکش زیاد شده، تاثیر نده.ما هم به خاطر اینکه دید وسیعی نداشتیم و همه ابعاد رو در نظر نگرتفیم، نتیجه گیری های اشتباه می کنیم.

(0 رأی/آراء)
مفید بود
مفید نبود

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات:
Help Desk Software by Kayako